|
Vendég: 83
Nincs Online tag
Regisztráltak: 2,210
|
|
Konfliktus egy ügyfélszolgálattal és tanulságai
M
Történetem jelentéktelen összegről - öt ezer forintról, illetve ennek háromszorosáról - és az üzleti élet könyörtelen mohóságáról , tanulságként íródik.
Nemzetközi jelentőségű, szinte mindenki által ismert magazin - és könyvkiadó cég reklámlevelek özönével árasztja el a kedvesnek becézett, nagyra becsült ügyfeleket. Milliókat ígérő sorsolásokkal kecsegtet, ha kiadványit előfizetőként vagy alkalmilag megrendeled...Megszabadulni ettől a zaklatástól csak ajánlottan feladott lemondó-levélben lehet.
Magazinjuk kicsi méretű, utazás közben könnyen kézben tartható könyvecske sok érdekes, rövid terjedelmű írással..Három éven át előfizetője voltam e kiadványnak - ennek következtében heti rendszerességgel megkerestek levélben könyvajánlatokkal, melyek futárszolgálattal érkeztek - melynek díja elég tekintélyes összeg, jóval több, mint a postai küldemények díjszabása..Némely - számomra érdekes könyvet is megvásároltam , és a mellékelt csekken még a kézbesítés napján postán befizettem. Megtörtént - több alkalommal, hogy az előfizetett magazin nem érkezett meg, csak többszöri telefonos ügyfélszolgálati reklamáció után...A telefonálást ügyfélszolgálatnak, - gondolom - mindenki ismeri: különböző ideig várakozunk, közben zenét hallgathatunk idegeskedve, majd végre megjön az ügyeletes tisztviselő, aki megígéri, hogy panaszomat elrendezi, orvosolja. Kiért van az ügyfélszolgálat? - kérdem én..a szolgáltatóért vagy az ügyfélért?
Nekem úgy tűnik: egyértelműen csak a szolgáltatóért. Erről kívánok most néhány mondatot írni.
A kiadó csábító ingyen ajándékként küldött férjemnek és nekem egy-egy példány teljesen azonos könyvet, majd miután ezt nem utasítottuk vissza, megrendelésnek tekintette és hamarosan megérkezett - immár darabonként ötezer forintért két azonos példány nekem és a férjemnek is - akik azonos címen együtt élünk.
Mivel kisnyugdíjasok vagyunk, úgy döntöttünk, hogy az egyik könyvet - annak ellenére, hogy nem rendeltük meg! - befizetjük a mellékelt csekken, a másik példány felbontatlanul, a csatolt csekket is tartalmazó levéllel együtt vissza juttatjuk a kiadónak, egyúttal a kitöltött lemondó nyilatkozatot is . A könyvet levélként /sajnos nem ajánlott küldeményként/ a posta elvitte.
Hamarosan felszólító levél érkezett nevemre az ügyfélszolgálattól, hogy a könyv árát haladéktalanul postázzam, mivel az nem érkezett meg. hozzájuk. Interneten levélben közöltem a történteket az ügyfélszolgálattal - ecsetelve szociális helyzetemet, becsületes ügyféli múltamat
kértem, hogy nézzenek utána...mivel a posta igazolást simán küldött levél után igazolást nem ad. Nem vették tudomásul ezt, tíz nap múlva újabb levél érkezett címemre: "sajnos, nem tudnak eltekinteni a könyv vételárának megtérítéséről csak abban az esetben, ha postai igazolást küldök..." Hogy véget vessek a további zaklatásnak - postai csekken kiegyenlítettem az összeget+postai díjjal és a könyv is nyilván megérkezett valahova, mert anyag nem vész el, esetleg valaki jogtalanul eltulajdonítja.
Sértve érzem magam a méltatlan gyanúsítás miatt, a figyelmetlenség bosszant /két azonos példány megrendelés nélkül!/ - és szeretném, ha tanulnának belőle újabb áldozat-jelöltek.
Szegényebb lettem néhány ezer - kidobottnak tekinthető forinttal , de gazdagabb keserű , értékes tapasztalatokkal.. |
|
|
- április 19 2011 14:00:32
Kedves Mamuszka!
Én is több évig megvásároltam a Reader's Digest havonta megjelenő "válogatását", lehet, hogy Te is ennek a nemzetközi, 18-19 nyelvre fordított kiadványait vásároltad. Egy fél szekrénnyi magazin, és több mint egy tucat kötetnyi regény, közük olyan is, amelyet már filmre vittek (Ikon, Csak a szerelem, stb.) és jónéhány egyéb nagyméretű kiadványok vannak a birtokomban.
Meg kell jegyeznem, hogy ezeket a nagy köteteket csak igen ritkán veszem a kezembe, hiszen annyi minden más olvasnivaló is akad manapság.
Ez a kiadó megkörnyékezte név szerint az egyik lányomat is és meg is rendelt egy olyan könyvet, amit korábban már nekem is megküldtek. Én is ezt a pluszpéldányt levélben visszaküldtem nekik azzal, hogy ebből az egy könyvből elég egy is a családnak, és nem fizettem be az árát.
A havi kiadványokat néhány év elteltével én is visszamondtam, mert soknak találtam az árát. Nagyon nehezen akarják tudomásul venni a különböző kiadványaik lemondását
Most, hogy az irodalmi klubokban is megjelentek közös köteteink és van, akinek saját kötete is, amit mindenki megvásárolhat, így mindig el vagyok látva elég olvasnivalóval.
Üdv.: Torma Zsuzsanna
|
- április 19 2011 15:33:10
Kedves Mamuszka! Bizony jó hogy megírtad, mert még most is sok embert csapnak be ilyen taktikákkal. Én is megjártam velük, azóta mindenféle ilyen eredetű küldemény olvasás nélkül a kukában landol. Gratulálok: Piroska |
- április 19 2011 20:50:57
Kedves Zsuzsanna!
látom, azonnal felismerted a kiadót - nem akartam megnevezni, nehogy hitelrontás címén feljelentsenek...
Sajnos az ügy most folyamatban van, az imént újabb felszólító levelet kaptam, és bevallom, idegesít a helyzet, mert tehetetlennek érzem magam és kiszolgáltatottnak. Ez a helyzet pedig árt az egészségemnek, illetve enélkül is depressziós voltam már...
Köszönöm bátorító üzenetedet - nem fogom átvenni a most beígért újabb küldeményt
szeretettel mamuszka |
- április 19 2011 20:52:52
Piroska kedves!
leveled olvasva, látom sorstársam vagy, követni fogom a példát, már rég meg kellett volna tennem, bután becsületes vagyok és magamnak ártok vele...
köszönöm, hogy írtál
mamuszka |
|
|
Hozzászólást csak bejelentkezés után küldhetsz
|
|
|
Ma 2024. november 21. csütörtök, Olivér napja van. Holnap Cecília napja lesz. |
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni
|
|